Informació d'utilitat

  • Preguntes habituals...

    A quina hora puc arribar? Puc entrar després?
    L'horari establert per al lliurament de claus és entre les 15h00 i les 19h00.
    Si vas a arribar a partir de les 19h00, avisa'ns; t'explicarem com recollir les claus del teu apartament.

    A quina hora es retornen les claus? Puc fer-ho abans?
    L'horari establert per tornar les claus de l'apartament és de 09h00 a 11h00.
    Si has de sortir abans de les 09h00 avisa'ns; t'explicarem el procediment per fer-ho.

    Cal netejar l'apartament el dia de sortida?
    Demanem si us plau que dipositi les deixalles en els contenidors del carrer (hi ha recollida selectiva), posi els llençols i tovalloles a la banyera i deixi la cuina recollida i neteja amb el rentaplats lloc. Gràcies per la seva col·laboració.

    Com s'arriba als apartaments Giberga?
    Passada la frontera d'Andorra, aneu direcció La Massana-Ordino. Un cop a La Massana, encreuament tot el poble ia la sortida continuï direcció Ordino. Estigui pendent; arribarà a una rotonda que porta cap a L'Aldosa. Gireu a la dreta direcció l'Aldosa; continuï 350 metres fins a trobar els Apartaments Giberga.
    La nostra adreça és: Apartaments Giberga - Carretera de l'Aldosa 25 - AD400 La Massana - Principat d'Andorra
    Les nostres coordenades GPS: 42.54654710000001, 1.5248225
    Si ve amb GPS programi la ruta més ràpida, mai la més curta.

    Teniu punt de càrrega per a cotxes elèctrics?
    Sí. Disposem de dues places d'aparcament cobert amb dos punts de càrrega: un amb connector estàndard (16A-3kWh) i un altre amb connector mennekes (32A-7kWh).

    ¿En apartaments Giberga tinc pàrquing gratuït?
    Sí. Disposem de 2 aparcaments privats gratuïts amb espai suficient per a tots. Hi ha espai també per a vehicles grans com a autocaravanes, autobusos, camions, remolcs, furgonetes, etc ... Disposen de videovigilància.
    Si prefereix una plaça de aparcamiendo tancat i cobert sol·liciti-; comporta un suplement diari de 9 euros (va molt bé sobretot a l'hivern per evitar les fortes gelades o acumulacions de neu). El pàrquing cobert és gratuït per als nostres clients motards.

    ¿El preu és el mateix si reservo directament amb vosaltres que per una agència?
    No. Reservant amb nosaltres li garantim sempre el millor preu. Utilitzi el nostre motor de reserves, email, telèfon, WhatsApp o formularis de contacte.

    Puc pagar amb targeta de crèdit o de dèbit? ¿I amb el meu American Express?
    Sí. Es pot pagar amb la targeta de crèdit o dèbit, però NO amb la seva targeta d'American Express.

    Hi ha internet wifi a l'apartament?
    Sí. Disposarà d'una connexió wifi al seu apartament i àrees comunes: piscina, solàrium, terrassa, àrea de jocs, parc, pista de tennis, àrea de barbacoa, aparcaments, etc ... A la sala d'estar hi ha una altra connexió disponible.

    Si tinc algun problema i la vostra oficina està tancada, què he de fer?
    Obrim tots els dies de l'any de 09h00 a 13h00 i de 15h00 a 19h00. Si necessita contactar amb nosaltres per alguna urgència truqueu a el telèfon mòbil que li facilitarem o utilitzeu el intèrfon que connecta amb consergeria.

    ¿Entrareu a l'apartament a netejar i canviar els llençols i les tovalloles?
    No. No som un hotel. El seu apartament està net, amb els llits fets i un joc de tovalloles per cada persona que ocuparà l'apartament. Si necessita mes passi per la nostra oficina. Per a estades de més de 7 nits hi ha prevista una neteja de l'apartament, sense la cuina, amb canvi de llençols i tovalloles. Recordarem amb vostè el dia i l'hora per entrar al seu apartament.

    Hi ha calefacció a l'apartament? ¿I aire condicionat?
    Sí, els Apartaments Giberga disposen de calefacció per biomassa (sostenible i poc contaminant). No tenen aire condicionat; estem situats en muntanya a 1300 metres d'altura; per regla general, no és necessari. Si en algun dia de l'estiu té calor al seu apartament si us plau demaneu-nos un ventilador.

    ¿S'admeten gossos i altres tipus de mascotes?
    Alguns apartaments estan reservats per a clients que viatgin amb el seu gos. El suplement diari és de 9 euros. Posarem una safata per al menjar i beguda. Si us plau avisi'ns sempre que vingui amb el seu gos o mascota. Gràcies.

    Teniu bressols i trones o he de portar la meva?
    Tenim bressols a la seva disposció. El suplement per dia és de 5 euros. Les trones, batedores, banyeres per a nadó, etc ... us ho pararem sense suplement.

    Hi ha apartaments per a no fumadors? ¿I no mascotes?
    Sí. Tenim apartaments reservats per a persones no fumadores o al·lèrgiques a gossos, gats, etc ... Faci-ho constar en la seva reserva.

    Està permès fumar als apartaments?
    Hi ha apartaments en els quals està permès fumar i apartaments en què no es permet fumar. Si us plau comuniqui qualsevol preferència en aquest sentit. De tota manera, agraïm a tots els nostres clients fumadors que en la mesura del possible fumin fora de l'apartament, al balcó per exemple. Gràcies per la seva comprensió.

    Hi ha assecador de cabells a les habitacions?
    Sí. En cada apartament hi ha un assecador de cabells disponible.

    És més barat reservar directament amb vosaltres?
    Sí. Reservant a través de la nostra web li garantim el millor preu i també podrem adaptar-nos millor a les seves preferències i/o necessitats

    Hi ha rentadora a l'apartament?
    No. Per rentar la seva roba disposarà d'una bugaderia oberta les 24 hores que compta amb una rentadora i una assecadora. Les dues funcionen amb monedes. El cost d'un rentat és de 3,50 euros i el de l'assecat 2 euros. La rentadora aplica automàticament el detergent i el suavitzant; no necessitarà doncs comprar-lo.

    El meu apartament té vistes boniques?
    Cada apartament té un balcó amb vistes molt boniques i clares.

    Hi ha ascensor?
    No. El nostre edifici no disposa d'ascensor. El seu apartament estarà en primera, segona o tercera planta. Si té alguna preferència en aquest sentit no dubti en comunicar a l'efectuar la seva reserva. Intentarem, si possible, satisfer-la.

    Hi ha algun espai habilitat per treure el meu gos a que faci les seves necessitats?
    Sí. Disposem d'un pipican al seu servei.

    Teniu alguna zona a l'aire lliure on pugui anar a dinar?
    Sí. A la seva disposició una àrea de pícnic i barbacoa. Escolliu barbacoa amb la família o els amics.

    Puc guardar la meva bicicleta a l'apartament?
    Sí. No tenim inconvenient a que guardi la seva bicicleta a l'apartament. Només li demanem que sigui curós amb les parets i el mobiliari. Aprofito per recordar-li que de totes maneres té a la seva disposició una àrea bikefriendly amb àrea de neteja i manteniment i armaris tancats on guardar la seva bici.

    He de pagar per jugar a tennis a la vostra pista? I per anar a la piscina?
    No. Les dues instal·lacions a la vostra disposició. Si no porta el seu material nosaltres l'hi prestem.

    Teniu sauna, piscina coberta i gimnàs?
    No, a les nostres instal·lacions, però a 1 quilòmetre hi ha el Centre Esportiu d'Ordino que té tots aquests serveis. Reservi les seves entrades a recepció. El preu en temporada baixa és de 3 euros i 6 euros en temporada alta (els nens menors de 6 anys tenen la seva entrada gratis).

    Esteu a prop de les pistes d'esquí de Vallnord i Grandvalira? Hi ha bus gratuït per anar?
    Sí. Andorra és geogràficament molt petit i els apartaments Giberga estan situats estratègicament al centre de país, per tant, prop de tot. El telecabina de la Massana, a només dos quilòmetres, dóna accés a les pistes d'esquí de Pal i Arinsal (Vallnord). Les pistes d'esquí d'Ordino Arcalís són a 15 KSM. I el Funicamp, pistes d'esquí de Grandvalira, a 7 kms. Per anar a l'telecabina de la Massana hi ha un bus gratuït des de / fins a la porta del teu apartament; també hi ha bus gratuït per anar a Ordino Arcalís. Per anar a Grandvalira es necessita cotxe propi. La combinació d'autobusos no és pràctica.

    Té balcó? ¿El paisatge és bonic?
    Tots els apartaments de Giberga disposen de balcó amb esplèndides vistes.

    ¿L'edifici està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda?No.

    Podem deixar el nostre equipatge en algun lloc i passar a recollir-lo per la tarda per així aprofitar en dia a Andorra?
    Sí. Podeu deixar el vostre equipatge consignat a recepció. No hi ha cost.

    Pujo freqüentment a esquiar a Andorra, hi ha algun lloc on deixar el meu material d'esquí?
    Sí. A la seva disposició armaris segurs on guardar el seu material d'esquí. No hi ha cost.

    Hi ha alguna oficina de turisme propera al meu apartament?
    Sí. Hi ha una oficina de turisme a Ordino i una altra a La Massana: 2 quilòmetres de distància. També us informarem a la nostra recepció i reservarem les 'activitats de seu interès.

    Aniré a treballar uns mesos a Andorra, algun apartament o estudi barat?
    Sí. Els nostres estudis econòmics estan molt bé per a persones que viatgen per motius de treball o per a llargues estades.

    Podeu reservar-me l'autobús des de / a l'aeroport de Barcelona?
    Sí. Demani'ns aquest servei contactant directament amb nosaltres per telèfon, email o whatsapp.

    ¿En el preu de lloguer va inclòs l'IVA?
    A Andorra no s'aplica IVA. El preu que li facilitem és el preu a pagar. No hi ha res a afegir.

    Hi ha bonics paisatges?
    Sí. Els apartaments Giberga tenen unes panoràmiques espectaculars; un paisatge preciós de muntanya.

    La recepció està oberta tot el dia?
    No. Obre tots els dies de 09h00 a 13h00 i de 15h00 a 19h00. Li facilitarem un número de telèfon on contactar-nos si té alguna emergència fuerta d'aquests horaris. També hi ha un intèrfon que connecta directament amb la casa de el conserge. Si us plau només utilitzar en casos d'emergència. Gràcies per la seva comprensió.

  • Inclòs en el preu de l'lloguer

    Aigua, electricitat, calefacció, internet wifi, armari guardaesquís, box bicis i àrea de neteja i preparació per a bicicletes, pàrquing exterior, sala de lectura, sala TV.
    A l'estiu: piscina exterior, parc infantil, àrea de jocs, terrenys de petanca, pista de tennis, taula, bar-terrassa i solàrium.
    Si portes cotxe elèctric, pàrquing cobert i tancat amb punt de càrrega.
    Escombra, recollidor, pal de fregar, kit de neteja per a la cuina, un rotllo de paper higiènic.
    Electrodomèstics, estris i parament de cuina.
    L'apartament està net a l'arribar, amb un joc de tovalloles per persona i els llits fets.
    Per a estades de més de 7 nits, una neteja de l'apartament, excepte cuina, amb canvi de llençols i tovalloles.

  • Serveis disponibles amb un suplement

    Mascota 9€/dia — Aparcament cobert 9€/dia — Bressol 5€/dia — Caixa forta1€/dia — Sortida per la tarda 25€ — Rotlle de paper higiènic extra 0.50€ — Rentadora (1 rentat 10 kgs) 3,50€ — Assecadora (1 assecat) 2€

  • Normes sobre mascotes

    1. En tot moment vostè serà el responsable de la seva mascota i del seu comportament. Ha d'estar ben educada i no molestar la resta d'inquilins amb els seus lladrucs.
    2. Excepte a l'interior del vostre apartament, haurà anar sempre amb corretja; molt especialment a les escales comunes d'accés al seu apartament.
    3. No podrà accedir a la piscina, àrea de jocs amb gespa, parc infantil i sala de jocs infantil.
    4. Si es va a quedar sola a l'apartament, si us plau proporcioni a recepció un telèfon de contacte per si sorgeix algun problema.
    5. Si us plau, no dormi al llit amb el seu gos; deixarem una manteta a l'efecte. Tampoc permeti que pugi a butaques i altre mobiliari. Gràcies per cuidar les nostres instal·lacions.
    6. Qualsevol destrossa, desordre o problema d'higiene ocasionat per la seva mascota podrà tenir suplements a la targeta.
    7. Si us plau, reculli els seus excrements i eviti que miccione a la façana de l'edifici, pàrquings i mobiliari exterior.
    8. NO ACCEPTEM RACES CATALOGADES COM PERILLOSES
    9. A l'efectuar la seva reserva comuniqui sempre que ve amb mascota; li assignarem un apartament on estiguin admeses.
    10. Demani a recepció informació sobre restaurants que acceptin mascotes i/o serveis de guarderia.
    11. Disposarà d'una àrea de passeig específica per a mascotes perquè faci les seves necessitats. S'ha de portar amb corretja i recollir les deposicions. Les ordenances de la Massana obliguen a això.
    12. La seva mascota ha de disposar de les certificacions veterinàries corresponents i un passaport. També és convenient disposar d'una assegurança.
    13. Vostè és coneixedor de totes aquestes normes a l'efectuar la reserva i les accepta i respecta.
    14. Li proporcionarem una safata per al menjar i l'aigua.
    15. Si més d'una mascota, sempre contactar amb antelació per sol·licitar la nostra autorització.

  • Sobre la neteja del seu apartament

    Et lliurem l'apartament net i revisat per la nostra governanta.
    Si a l'entrar a l'apartament trobes alguna cosa que no estigui correcte o net si us plau comunica-ho a recepció perquè puguem corregir-ho.
    Un cop a la teva apartament, la neteja corre pel teu compte; hi ha estris i utensilis de neteja.
    Si us plau, conserva i manté l'apartament en bon estat i diposita les escombraries en els contenidors.
    El dia de la seva marxa entrarem a revisarlo.
    En estades de més de 7 nits s'inclou una neteja gratuïta de l'apartament, sense la cuina, amb canvi de llençols i tovalloles.

  • Normes de comportament

    Gràcies per respectar el silenci entre les 22h00 i les 10h00.
    No es podran fer festes ni reunions a l'apartament que ocasionen molèsties a la resta d'inquilins.
    Està prohibit el consum de drogues en apartaments i zones comunes.
    En cas de queixes reiterades per soroll excessiu o comportament molest, ens reservem el dret a desallotjar-del seu apartament i / o avisar la policia, sense reemborsament de l'pagament efectuat o de la fiança.

  • Sobre el dia d'arribada

    El client haurà de pagar a la seva arribada la factura pendent i una fiança de 100 € en efectiu o amb targeta de crèdit per garantir el bon ús i cura de l'apartament, mobles i estris. Aquesta fiança, que es retornarà a la sortida un cop comprovat el correcte estat de l'apartament. Ha de presentar un document identificatiu (DNI o passaport) de totes i cadascuna de les persones que ocuparan l'apartament. El nostre horari d'oficina és de 09h00 a 13h00 i de 15h00 a 19h00, tots els dies de la setmana. El dia d'arribada podrà ocupar l'apartament a partir de les 15h00. Si arribés abans d'aquesta hora i l'apartament estigués llest, no tindríem inconvenient a lliurar les claus. Consulteu amb nosaltres. Si heu d'arribar després de les 19h00, avisi'ns. Li explicarem com recollir les claus del seu apartament.

  • Sobre el dia de sortida

    El dia de sortida haurà de deixar l'apartament abans de les 11h00. Avisi recepció en cas de retard. Podrà sortir a la tarda, quan la nostra disponibilitat ho permeti i sempre abans de les 19h00 abonant 25 euros. Consulteu a recepció.

    Revisarem seu apartament que agraïm aquest recollit i net, sense escombraries, amb els llençols i tovalloles a la banyera.

    Procedirem a la devolució de la fiança de 100 euros després d'aquesta revisió.

  • Sobre la internet wifi

    En Apartaments Giberga oferim connexió wifi gratuïta a internet, compartida amb altres usuaris. És una wifi hotelera amb restriccions d'ús i consum. Agraïm llegeixin detingudament aquesta pàgina. Som conscients del que és imprescindible i vital que internet és en aquests temps i invertim contínuament per millorar la seva qualitat.

    Ample de banda

    L'ample de banda disponible NO és il·limitat. Es reparteix a cada moment entre tots usuaris connectats.

    El límit màxim de trànsit de baixada és de 2Mbps; el de pujada de 5Mbps.Aquests límits de trànsit són suficients per a un ús normal de la xarxa: navegació web, correu electrònic, WhatsApp, xarxes socials, etc ...

    No podem garantir un accés a Internet sense errors. Hi ha diversos factors que són aliens a Apartaments Giberga: les especificitats del seu ordinador, tablet o smartphone, la seva ubicació en relació a les antenes, el nombre d'usuaris connectats, l'ús que aquests estiguin fent de la xarxa, l'ample de banda servit per la companyia de telecomunicacions, etc ... Gràcies per la seva comprensió.

    L'ample de banda contractat NO és fix. La companyia de telecomunicacions no ens garanteix un ample de banda fix. Fluctua en funció de la demanda total de recursos que hi ha al país. No podem doncs garantir ni la velocitat d'accés ni la de transmissió de dades. Gràcies per la seva comprensió.

    Si us plau, desactivin les seves connexions P2P i evitin descarregar pel lícules, música, jocs en línia, videostreaming, TV en línia i qualsevol altre ús que requereixi de gran quantitat de recursos. Afecten negativament l'estabilitat de la xarxa.

    Menors d'edat

    Els menors d'edat necessiten obligatòriament autorització dels seus pares i / o representants legals per accedir i usar els serveis d'internet wifi. És doncs de la seva exclusiva i única responsabilitat el controlar i decidir els continguts o serveis adequats per als menors al seu càrrec.

    Riscos

    Vostè accepta i reconeix que hi ha riscos potencials quan es connecta a Internet a través d'un servei wifi. Ha de tenir cura a l'transmetre números de targetes de crèdit, contrasenyes o altra informació personal. Apartaments Giberga no pot garantir la privacitat i seguretat de les seves dades i comunicacions.

    Responsabilitat

    Apartaments Giberga no es responsabilitza per dades, missatges o pàgines perdudes, no guardades o retards per interrupcions o problemes de rendiment de l'servei.

    Apartaments Giberga no proveeix assistència tècnica o tecnològica, ni fonts d'alimentació. Això no obsta que ens consulti en cas que tingui algun problema. Sempre buscarem el motiu i si possible l'ajudarem a solucionar-ho.

    Normes i control

    El servei d'internet wifi és un servei gratuït que es pot veure interromput per causes alienes a la nostra infraestructura wifi. En cap cas aquestes interrupcions donaran dret a reclamacions i / o compensacions de cap tipus.

    Apartaments Giberga pot establir limitar, suspendre, bloquejar i / o restringir l'accés a serveis o dominis susceptibles de frau o incompliment de lleis nacionals o internacionals.

    NO es podrà utilitzar la nostra xarxa wifi per a la realització d'activitats contràries a la llei i / o amb fins il·lícits o lesius de drets i interessos de tercers.

    NO està permès cap ús que danyi, inutilitzi, deteriori o sobrecarregui el nostre servei d'internet wifi.

    NO està permès l'accés o utilització de documents i arxius continguts en els equips connectats a la nostra xarxa. Apartaments Giberga declina qualsevol responsabilitat en aquest sentit.

    NO es permet visualitzar, descarregar o intercanviar continguts que atemptin contra el dret de propietat intel·lectual o industrial, o que infringeixin drets d'autor

    NO es permet visualitzar, descarregar o intercanviar continguts que facin apologia de l'terrorisme, racisme, incitin a la violència o altres conductes il·legals

    NO es permet visualitzar, descarregar o intercanviar material pornogràfic. En cas que els nostres sistemes de control detectin continguts de caràcter pedòfil, el reportarem immediatament als serveis especialitzats de la policia andorrana

    L'usuari es compromet a:
    - no utilitzar llenguatge difamatori, amenaçador o contra la intimitat o imatge de les persones.
    - no accedir sense autorització a fitxers d'una altra persona o vulnerar mesures de seguretat (hacking).
    - No transmetre virus, cucs o troians.
    - No fer un ús fraudulent de l'adreça IP proporcionada pel nostre router.

    Els usuaris de la nostra xarxa wifi, des del moment en què es connecten per primera vegada, declaren conèixer i acceptar aquestes normes i condicions d'ús, i estar d'acord en complir les directrius i/o retricciones que implementem.

  • Sobre la teva reserva

    Per confirmar una reserva et demanarem les dades d'una targeta de crèdit o dèbit (no acceptem American Express).

    Com a regla general, el pagament de la factura s'efectuarà a l'arribada al moment del lliurament de claus.

    Algunes tarifes en determinats períodes (per exemple Cap d'Any, 1a quinzena d'agost, esdeveniments ...) o que comporten una oferta o preu especial seran definides com a "no reemborsables". Això implica el cobrament anticipat de la totalitat o una part de l'import de l'lloguer, import que no serà retornat en cas de cancel·lació no suficientment motivada segons criteri de la nostra Direcció.
    Durant el procés de reserva se't tindrà informat d'aquesta condició de no reemborsabilidad. Reserva doncs amb tranquil·litat.

    En períodes de temporada alta, molta demanda o segons criteri de la nostra Direcció, Apartaments Giberga es reserva el dret a verificar l'autenticitat de les dades de la targeta.

  • Codi promocional de descompte

    Si escrius Giberga al camp "codi promocional" del nostre motor de reserves, tal com es veu en la imatge següent, obtindràs sempre el millor preu. Si no és així, si us plau avisa'ns i respectarem el millor preu que obtingui a internet.

  • Política de cancel·lació

    Si cancel·la la seva reserva fins a 5 dies abans de la data d'entrada, no s'efectuarà cap càrrec.
    Si cancel·leu fora del termini, es carregarà el 50% de l'total de l'import de l'lloguer.
    Si no es presentés el dia d'arribada previst, no show, es carregarà l'import total de l'estada.

    Aquesta política general no serà aplicable a aquelles reserves no reemborsables o amb condicions particulars de cancel·lació. Si us plau sempre consulteu la informació reflectida en la seva reserva.

  • Millor preu garantit

    Reserva amb tranquil·litat des de la nostra pròpia web; et garantim en tot moment el preu més baix disponible.
    Si un cop hagis efectuat la reserva directament amb nosaltres, trobes que, amb les mateixes condicions cancel·lació i venda de la reserva, per a un mateix tipus d'apartament, en les mateixes dates i ocupat pel mateix nombre de persones, trobes un preu més baix en una altra web, contacta'ns; igualarem aquest preu i afegirem un descompte extra de el 5%.

    Aquesta oferta millorada ha d'estar disponible per a reservar-online quan nosaltres efectuem la pertinent comprovació. Si us plau proporciónanos l'enllaç a la pàgina web on apareix l'oferta.

    Si aquesta oferta millorada forma part d'un dels programes de fidelització que posen en pràctica les agències d'internet que comercialitzen els nostres apartaments, el descompte esmentat de el 5% no podrà aplicar-se. Només podrem igualar aquest preu i oferir-li a més una plaça de pàrquing cobert per al seu cotxe (normalment comporta un cost diari de 8 euros)

    Aquesta garantia de millor preu no s'aplicarà si has fet la reserva el mateix dia de la teva arribada.